Taupo

Yo, jag kan vara den sämsta personen på att uppdatera... Haha
I alla fall. Förra Helen var jag i Taupo. 
Hoppad fallskärm, var ute på en var och plockade upp en hich hiker. (Stavas det ens så?) 
Var där med Elin, Federica och Mackenzie. Hoppet var helt underbart. Hoppade med en svensk snubbe också som lär mig styra fallskärmen när vi närmade oss marken, så coolt! 
Vill så lära mig att hoppa fallskärm, haha.
Tog nästan inga bilder, Vilken nyhet...


Vi var även på vid Huks falls i Taupo. Var inte så jätecoolt. Kul att se i vilket fall kanske.. 





Den var vi även på moon (någonting
). Det är en park ned vulkanisk aktivitet. Stinker ruttet ägg och är allmänt coolt. 

Det var ungefär det. 

Den a Helen var jag på Snells beach med familjen och bara softade. Har även bokar då jag ska till Bay of Islands på påsk. Ska bli så kul!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0