Januari flyger förbi

Januari bokstavligen har flugit förbi. Är typ en vecka kvar?!? känns som det typ började igår... 
I alla fall. 20 Januari var jag på The 1975 som var helt fantastiskt. Tredje gången jag ser dem men det var fortfarande lika bra! (saknar min The 1975 kompis Vicky dock) På fredag ska jag även på Passenger vilket också kommer bli fullkomligt fantastiskt. 
I helgen var jag i Tongario och gjorde en hajk genom Mordor, Tongario crossing. Var helt fantastiskt!! En närmare till på Mt doom. Det var 19 km lång genom berg, så var ganska jobbigt. Jag, Ruth och kajsa var även tvungna att springa sista biten för att hinna med den tidiga bussen till vårt hostel också, vilket var såååå jobbigt.. haha.
Några bilder:
 
 
 
 
 
Dagen efter var vi uppe på ett annat berg. Skidlyft upp till NZ högsta kafé och det var snö där!! Jag och Ruth gjorde en snögubbe, göed ner för snön på rumpa, mage, fötter (allt möjligt).
Var så kul!! Sedan käkade vi mat och åkte vidare hem.. 
Bilder från snön:

 
 
 
 
Så det var helgen. 

Annat som händer inom kort är imorgon, min födelsedag. Fredag kolla in Passenger och första helgen i Februari drar jag till Coromandel. Så himmla skönt!! 

Ha det bra, nu ska jag sova och villa upp mig inför jobbdag imorgon! :))

Kommentarer
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Härliga bilder!! :)

2015-02-07 @ 00:00:43
URL: http://emeliece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0