Coromandel/Mt manganui

I helgen (fre-sön) var jag i Coromandel. Vi hade det helt underbart. Var jag och tre tjejer. Elin från Sverigge, Naomi från Frankrike och Federica från Italien. 
På lördagen var vi en heldag i Mt Manganui också. Vilket var väldigt fint!! 

Fredagen:
Vi kom till Coromandel kl 11, och åkte nästan direkt till Hahei till hot water beach. Det är en vulkanisk aktivitet under sanden på stranden där så man gräver ett hål och ligger i det varma vattnet. Vissa pölar var till och med så varma så att det inte gick att vara i dem... Men det var sjukt coolt! 

Har ingen närmare bild eftersom jag inte vill lägga ut bilder på mig själv och mina kompisar i bikini. Men bland folken där grävde vi gropen och hade ett varmt bad. 

Lördagen: 
Var vi i Mt Manganui, en jättefin stad!! 


Söndag: 
Var vi på en Kajaktur (bilder från den kommer) till Cathedral cove aka Narnia stranden. 
(Nz mest fotade sten) 




Det var ungefär det. Efter kajakturen åkte vi till Cook beach för att sedan gå till Loonely beach. Var super kul, hoppade från stora stenar ner i vattnet, simmade genom tunnlar och gick på upptäcktsfärd på havsbotten (var lågvatten) 

Helgen var helt perfekt!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0