FridayFridayFriday

Min förkylning börjar äntligen bli bättre. Har bara en tätt och rinnig näsa nu... 
Har passar Charlie idag, som vanligt ungefär. Igår var Kerry (min kontakt person) här och kollade upp hur det var med mig osv. Äben om vi hade fixar vårt "disaster kit " än, ehehe. Det skulle vara fixat när jag kom hit. Vi har inte gjort det än.. 
Annars händer inte så mycket, planerar helgen lite smått. Kan inte göra för mycket med min förkylning dock.. :'( Lika bra kanske, sparar pengar till Rotorua som jag bokat in siste helgen i Oktober, Yeeey. Ska lukta på varma källor som luktar ruttet ägg och turista!
 
Det är är familjens träd på deras gräsmatta. Älskar träd med blommor. Luktar gott också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0